Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přestávky ve škole (1. třída)
Drábková, Nela ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Rychlíková, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přestávek na 1. stupni základní školy, především v 1. ročníku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První, teoretická část je věnována základní charakteristice školy a vzdělávání, vývojovým zvláštnostem dítěte mladšího školního věku a konečně stěžejnímu tématu přestávek. Ve druhé části je zaznamenán výzkum ze základní školy v Liberci, jehož hlavní metodou bylo strukturované pozorování žáků 1. ročníku, doplněné o rozhovory s žáky a s jejich třídní učitelkou. Cílem této práce je prezentovat současný průběh přestávek, provést komparaci 1. a 5. ročníku a poukázat na možné změny, které jsou dnes pro danou věc použitelné.
Školní život na Podkarpatské Rusi v letech 1918 - 1945
Bezdíčková, Kateřina ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Pokorný, Jiří (oponent)
Tématem této diplomové práce je školní život na Podkarpatské Rusi v letech 1918-1945. Práce se snaží podat celkový přehled o vývoji školství od maďarské monarchie po Sovětskou Ukrajinu se zaměřením na období vlády Československa. Vedle kapitol o učitelích, vyučovacím jazyce, metodice výuky, učebnicích a pomůckách je součástí také kapitola věnovaná ojedinělému somatologickému výzkumu školních dětí. Práce se opírá o archivní materiály, které jsou doplněny konkrétními osobními příběhy pamětníků. Snaží se přiblížit běžný školní život na Podkarpatské Rusi, především v období První republiky, z pohledu žáků, studentů i učitelů. Klíčová slova: školství, Podkarpatská Rus, každodennost, Rusíni, paměti, somatologický výzkum, učitelé, Československá republika
Přestávky ve škole (1. třída)
Drábková, Nela ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Rychlíková, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přestávek na 1. stupni základní školy, především v 1. ročníku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První, teoretická část je věnována základní charakteristice školy a vzdělávání, vývojovým zvláštnostem dítěte mladšího školního věku a konečně stěžejnímu tématu přestávek. Ve druhé části je zaznamenán výzkum ze základní školy v Liberci, jehož hlavní metodou bylo strukturované pozorování žáků 1. ročníku, doplněné o rozhovory s žáky a s jejich třídní učitelkou. Cílem této práce je prezentovat současný průběh přestávek, provést komparaci 1. a 5. ročníku a poukázat na možné změny, které jsou dnes pro danou věc použitelné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.